Skandalai, atmetę aukšto rango naujienų inkarus



Autorius Carmen Ribecca IR Nicki Swift/2016 m. Vasario 19 d. 20:22, EDT/Atnaujinta: 2017 m. Gruodžio 25 d. 11:19, EDT

Objektyviai pranešti apie faktus yra žinių angelo pareiga, kuriai reikalingas tam tikras pasitikėjimas tarp žurnalisto ir žiūrovo. Didelis skandalas gali sužlugdyti tą pasitikėjimą ir nusiųsti visos naujienų salės patikimumą į kanalizaciją. 24 valandų naujienų ciklas, nuolat alkstantis turinio, sugėdintas žurnalistas yra sultingas kastuvas. Čia yra keletas naujienų inkarų, kurie stebėtinai atsidūrė netinkamame istorijos gale.

Billas O'Reilly



Ilgas laikas „Fox News“ Priėmėjas Billas O'Reilly buvo priverstas atsitraukti nuo tinklo „The New York Times“ Bombshell ataskaitaatskleidęs, kad jis sumokėjo maždaug 13 milijonų JAV dolerių slaptose atsiskaitymuose penkioms moterims, apkaltintoms jį „seksualiniu priekabiavimu ar kitokiu netinkamu elgesiu“.

O'Reilly griežtai paneigė visus kaltinimus, net savo pareiškime dėl pasitraukimo iš tinklo, kai jis teigė, kad „nepaprastai nepatenkinama, kad mes pasitraukiame į kelią dėl visiškai nepagrįstų pretenzijų“.



„Fox News“ patronuojanti bendrovė „21st Century Fox“ įvardijo O'Reilly klastotę kaip abipusį sprendimą, teiginyje teigdama: „Po kruopštaus ir kruopštaus įtarimų peržiūros bendrovė ir Billas O'Reilly sutarė, kad Bill O'Reilly nebus grįžęs į „Fox“ žinių kanalą “. Plačiai manoma, kad visuomenės spaudimas ir prarandama reklamuotojų parama buvo įtakingi O'Reilly pasitraukimo metu.

Gerokai įvertintasNėra nugaros zonos vėliau atsinaujino per savo svetainę ir internetinę transliaciją, Nėra „Spin“ naujienų, kur jis tęsė savo kasdienį komentarą apie dabartinius įvykius. Tačiau jis patyrė dar vieną smūgį savo reputacijai 2017 m. Spalio mėn., Kai dar vienas straipsnis buvo paskelbtas„The New York Times“veikiami šeštasis seksualinis priekabiavimas atsiskaitymas, kuriam, kaip pranešama, O'Reilly išmokėjo 32 mln.

Erikas Bollingas



Ericas Bollingas, „Fox News“ kalbanti galva ir bendražygis „Fox News“ specialistai, pamatė, kad jo kabelinė naujienų karjera išnyks, gavus pranešimus apie tariamą nesąžiningą elgesį su kolegomis. 2017 m. Rugpjūčio 4 d. „HuffPost“ paskelbė pranešimą, kuriame teigiama, kad jis kalbėjosi su 12 moterų, kurios teigė, kad Bollingas išsiuntė „neprašytą vyro lytinių organų nuotrauką tekstiniu pranešimu mažiausiai dviem kolegoms„ Fox Business “ir vienam kolegai„ Fox News “.

Bollingą sustabdė „Fox News“, tačiau jis paneigė kaltinimus, tweeting: „Tikiuosi, kad mano vardas paaiškės greitai.“ Jis taip pat nesugebėjo paviešinti jokio oficialaus neigimo pareiškimo, užuot kreipęsis į teismą „HuffPost“ Pasak žurnalisto Yasharo Ali už šmeižtą, pasak Įvairovė. „Fox News“ paleista jos pačios tyrimas ir po mėnesio Bolingas išėjo.

Pareiškime iš a „Fox News“ Tinklo atstovas spaudai sakė: „Bollingas ir Fox susitarė draugiškai išsiskirti“, ir paskelbė, kad jo šou bus atšauktas. „Dėkojame Erikui už jo 10 metų tarnybą ištikimiems žiūrovams ir linkime kuo geriausios kloties“.

Brianas Williamsas



Brianas Williamsas puikiai suderino kiekvieno žmogaus meilumą ir profesinį sąžiningumą. Jis buvo tinklo žinių George'as Clooney. Viskas pasikeitė 2015 m., Kai jis buvo parodytas už tai, kad meluoja apie buvimą sraigtasparnyje „Chinook“, kuris buvo priverstas nusileisti po RPG gaisro Irake. Jis iš tikrųjų buvo visiškai kitokį sraigtasparnį maždaug per pusvalandį nuo ten, kur įvyko kapotojo išpuolis.

Šis atradimas atvėrė žiniasklaidos ir interneto tikrinimo pavyzdžius, kurie greitai atsiskleidė labiau perdėti teiginiai arba atviras melas, kurį jis pasakojo apie pranešimus iš Naujojo Orleano per uraganą „Katrina“, Berlyno sienos griūtį ir dar daugiau. Po to, ką daugelis vertino kaip netinkamas atsiprašymas dėl oro, Williamsas buvo nušalintas nuo darbo užmokesčio, kol galiausiai buvo grąžintas į pareigas MSNBC tarnauti vyriausiuoju „Breaking News“ inkaru, kuris skamba visokiomis išgalvotomis mintimis, tačiau iš tikrųjų tai buvo didžiulė žeminimas. Atsižvelgiant į jo klaidas, yra nuostabu, kad jis vis dar yra naujokas.

Rickas Sanchezas



Tai, ko gero, lengviausias visų laikų darbuotojų atleidimas, Rickas Sanchezas buvo atleistas iš CNN kitą dieną po liūdnai pagarsėjusio „SiriusXM“ interviu su Pete'u Dominicku, kurio metu jis pateikė keletą sunkių antisemitinių pastabų, galinčių nužudyti bet kokią karjerą, jau nekalbant apie vieną. tai priklauso nuo žmonių vidinio įsitikinimo apie jūsų objektyvų žurnalistinį vientisumą.

ABC naujienos perrašė Sanchezo pastabas, kuriose buvo: „Aš sakau jums, kad visi, kurie valdo CNN, yra panašūs į Stewartą, o daugybė žmonių, valdančių visus kitus tinklus, yra labai panašūs į Stewartą, ir reiškia, kad kažkodėl jie, žmonės, esantys Ar ši šalis yra žydai, ar jie yra prispaustos mažumos? Taip ... Aš negaliu pamatyti, kad kažkas šiais laikais negauna darbo, nes jie yra žydai.

CNN paskelbė trumpą pareiškimą: „Rickas Sanchezas nebėra su įmone. Dėkojame Rickui už jo tarnybos metus ir linkime jam gero. “ Tada Sanchezas prieš tai ėmėsi pertraukos atšokęs atgal „Fox News Latino“, kur jis tarnauja kaip pagalbininkas. Jis kartais pasirodo „Fox News“, kuris jį tikriausiai verčia smarkiai vėluoti redagavimo tikslais, tik tuo atveju, jei jis nuspręs eiti į viską Infowars vėl.

Ir veikiau



2004 m. 60 minučių prodiuserė Mary Mapes atnešė istoriją tadaCBS vakaro naujienos inkaras Danas veikiau apie dokumentus, kurie leidžia manyti, kad prezidentas George'as Bushas gavo lengvatinį režimą dėl tarnybos Teksaso oro nacionalinėje gvardijoje. Po to, kai, jo manymu, buvo tinkamai patikrinti dokumentai, įskaitant žodinį patvirtinimą iš vieno iš aukščiausių Busho senosios komandų grandies vadovų, verčiau istoriją paėmė į orą.

Visa tai krito įpusėjus Busho pasiūlymui perrinkti. Laikas, kartu su skandalingu kaltinimų pobūdžiu, sukėlė didžiulį sukilimą. Tinklaraštininkai negailestingai tikrino dokumentus ir užginčijo kiekvieną jų autentiškumo aspektą. Pagrindiniai žaidėjai atgaivinti pareiškimai jie pateko į 'Mapes' tyrimo grupę ir CBS žinios netrukus tapo tikslas kitoms didelėms naujienų vietoms.

Kadangi veikiau tai buvo istorijos veidas, kaltė galiausiai įsmigo jam į ratą, o tinklo spaudimas privertė atsiprašyti oro. Maždaug po dviejų mėnesių po atsiprašymo, veikiau paskelbė apie atsistatydinimą iš inkaro sėdynės, nors jis teigė, kad jo sprendimui „įtakos neturėjo Nacionalinės gvardijos istorija“.

„Per tuos metus man pasisekė ir palaiminta, kad turiu geriausią darbą pasaulyje ir turiu jį CBS žinios, - sakė greičiau atsistatydinimo pranešime. „Pakeliui man teko garbė dirbti su talentingiausiais, atsidavusiais pasaulio profesionalais ir aš vertinu galimybę tęsti tai ateinančiais metais.“

Lara Logan



Lara Logan nebuvo inkara, tačiau ji buvo greitai auganti žurnalistė 60 minučių kuris būtinai pažvelgė į didžiąsias tinklo kėdes. Jos pranešimai iš Kabulo, Afganistano ir sukilimai, susiję su „Arabų pavasariu“, padėjo ją į žemėlapį kaip bebaimę ir ambicingą žurnalistę, kuri ėjo į kraštutinumus, norėdama papasakoti istoriją.


nicollette šeridanas

Po to, kai tapo bauginančia auka seksualinis prievartavimas Tahriro aikštėje - pasakojime, kuris kilo kartu su savo diskusijų raundu - Logan manė, kad ji nusileido dideliam skambučiui dėl 2012 m. Benghazi išpuolio. Remdamasis Dylano Davieso, saugumo rangovo, kuris teigė esąs dalyvavęs nužudant JAV ambasadorių Christopherį Stevensą ir dar keturis amerikiečius, sąskaita, Loganas pranešė Davieso įvykių versiją 60 minučių. Deja, Daviesas FTB ir kitiems papasakojo labai skirtingą istoriją, kuri sugadino jo patikimumą.

Loganas atsiprašė oroir vėliau buvo paprašytas paimti „atostogos. ' Po šešių mėnesių jigrįžo į 60 minučių, tačiau Benghazi skandalo kelmas ir toliau nustelbia jos reputaciją.

Keith Olbermann



Nors nė vienas skandalas negėdino Keitho Olbermanno, akivaizdžiai neprofesionalus elgesys kainavo jam darbą ESPN, MSNBC ir „Current TV“, taip pat FOK naujienų kanale, kuris skamba kaip „Fox“ parodija, tačiau iš tikrųjų tai buvo paties Olbermanno tinklaraštis ir internetas serijos. Anot FOK naujienų kanalo, buvo prarytas jo santykis su „Current TV“, kuris praejo, kai Olbermannas tariamai pūtė pusę numatytų darbo dienų. „Talking Points“ atmintinė.

Dabartinė televizija Olbermanno pasitraukimą aiškino taip: „Dabartinė taip pat buvo pagrįsta pagarbos, atvirumo, kolegiškumo ir ištikimybės mūsų žiūrovams vertybėmis. Deja, šios vertybės nebėra atspindimos mūsų santykiuose su Keith Olbermann ir mes jas nutraukėme.

Kalbant apie jo darbo vietas MSNBC ir ESPN, Olbermannas buvo pašalintas iš buvusių netrukus po to, kai paaiškėjo, kad jis negavo pritarimo keliems politiniams įnašams. CNN. Jo pasitraukimas iš ESPN (kuris iš tikrųjų buvo antras jo įdarbinimas sporto transliuotojui) buvo pranešė kaip „verslo sprendimas judėti kita linkme“, tačiau buvo nesąmonių dėl karštų sutarčių ginčų ir tinklo nepasitenkinimo Olbermanno komentarais dėl NFL komisaro Rogerio Goodellio.

Ann Curry



Einant į istoriją, Ann Curry buvo naudojamas kaip pėstininkas strategijoje, siekiant priversti Mattą Lauerį atsistatydinti iš darbo; jai buvo pasiūlyta Šiandien inkaro sėdynė, tikintis, kad ji nepavyks. Briano Stetlerio knyga, Ryto viršus: „Ryto“ televizijos gerbėjų pasaulyje (per Niujorkas žurnalas) išsamiai apibūdina tariamus galinių durų reikalus. Anot knygos, Meredith Vieira išvykimas iš Visiy kartu su Labas rytas, AmerikaDėl kylančių reitingų Laueris ir Curry galėjo panaudoti sultingas sutartis. Lauerio sandoris buvo arti jo pabaigos, o Curry turėjo sutarties sąlygą, kuri užtikrino, kad jai įtrūkimas prie inkaro sėdynės po Viera ar ji galėtų pereiti į kitą tinklą. Vienintelė problema: tariamai Laueris negalėjo stovėti prie Curry, todėl norėdamas likti Laueris laimingas, tariamai tinklas turėjo rasti būdą, kaip nutiesti Curry. Turite visa tai?

Spėjama, kad tinklo viršininkai ir veteranų įgulų nariai, kurie taip pat nepritarė Curry, sukūrė nepatogią darbo aplinką, paskatindami ją savanoriškai palikti šią poziciją ir tokiu būdu nuramino Lauerį. Karis pristatė aašaringa išėjimo kalba nuo Šiandien Parodyti sofą praėjus vos dvejiems metams po to, kai ji užėmė vietą joje.

Mes žinome, ką galvojate: tai skamba kaip daugybė apgaulės ir durklo klaidų šou, kuris vėliau pradėjo segmentą, kuriame Carsonas Daly tiesiog susipažino su „Twitter“. Gal čia laimi Curry?